نايب قهر ماني سايپا در پايان دور گروهي رقابت هاي ليگ برتر واليبال

 نايب قهر ماني سايپا در پايان دور گروهي رقابت هاي ليگ برتر واليبال

بلند قامتان واليبال سايپا در هفته بيست و دوم رقابتهاي ليگ برتر، درحالي مغلوب تيم شهرداري اروميه شدند که  با ترکيبي از بازيکناني که کمتر فرصت حضور در رقابتهاي فصل را پيدا کرده بودند در اين ديدار حاضر شدند   اما کسب جايگاه دوم دور گروهي به مرحله پلي صعود کردند.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ هفته پاياني دور گروهي  سي و يکمين دوره مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي مردان ايران، جام «شهيد حججي» روز يکشنبه (15 بهمن ماه) در شهرهاي مختلف برگزار شد که تيم واليبال سايپا اين هفته در سالن الغدير شهر اروميه به مصاف شهرداري اين شهر رفت و در حاليکه تنها با هشت بازيکن و بدون باريکنان اصلي خود به اروميه سفر کرده بود در نهايت مسابقه را با نتيجه 3 بريک به حريف خود واگذار کرد.

بلند قامتان نارنجي پوش، دست هاي اول، دوم و چهارم اين مسابقه را با نتايج 19 بر 25 ، 18 بر 25 و 15 بر25 را به ميزبان واگذار کردند و تنها در دست سوم با نتيجه 25 بر 22 پيروز شدند.

  شاگردان محمد شعبان خمسه دور گروهي رقابتهاي ليگ برتر را با 16 برد و 47 امتياز به پايان رساندند تا پس از بانک سرمايه در جايگاه دوم مرحله نخست رقابت ها قرار گيرند.

نارنجي پوشان در مرحله حذفي روز چهارشنبه (18 بهمن) به مصاف تيم خاتم اردکان خواهند رفت و در صورت کسب برتري مقابل اين حريف به مرحله نيمه نهايي صعود خواهند کرد. 

 

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.